Наші цінності щодо ефективності наших продуктів

$name

Наука створення формул

Лабораторія засобів для догляду за шкірою L’Oréal Paris забезпечує створення безпечних та ефективних формул.
Усі члени цієї команди мають значний науковий досвід (це спеціалісти в галузі біології, фармації, біохімії, а також хімії) і повністю віддані своїй справі.
Знання в цих галузях дуже допомагають нам, коли виникає необхідність співпрацювати з багатьма нашими партнерами на всіх етапах створення продукту, аж до того моменту, коли він потрапляє до рук наших споживачів. Наші команди науковців обмінюються знаннями щодо активних речовин та фізіології шкіри, прикладних досліджень формул, аналізу, мікробіології, хімічної фізики й оцінки ефективності.
Маркетингова команда піклується тим, щоб продукти відповідали потребам споживачів, а галузевий відділ дозволяє нам гарантувати якість нашої продукції, що виготовляється у великих кількостях.
Хочемо нагадати, що, перш ніж результат нашої роботи досягне полиць у крамницях, більше ніж 100 експертів докладуть зусиль для його створення!

The Other Side Texture Image 2
ЗАПИТАННЯ
1

Як ми створюємо найефективніші формули?

Перш за все слід сказати, що формула — це складне поєднання активних речовин, що взаємодіють з іншими інгредієнтами.
Для оптимальної ефективності їх слід зберігати таким чином, щоб вони залишалися стабільними. 
Наші унікальні знання дозволяють розраховувати дозування цих активних речовин, але враховуючи одну необхідну умову:
Створення найбезпечнішої, найефективнішої, унікальної й чуттєвої косметики, що відповідає ідентичності бренду. 
Цей процес включає кілька етапів:  ретельний відбір активних речовин та інгредієнтів, створення формули навколо їх обмежень із метою забезпечення найбільш інноваційних текстур, перетворення на косметичний продукт, здатний вразити споживача своєю ефективністю й чуттєвістю.

Наш обов’язок — забезпечити споживачів продукцією, що відрізняється ефективністю, безпечністю та якістю.

The Other Side Texture Image 1
ЗАПИТАННЯ
2

Як ми оцінюємо ефективність нашої продукції?

Надзвичайно важливим критерієм перед запуском нової формули є ефективність. У 1970-х рр., коли компанія почала працювати над випуском продукції для догляду за шкірою, L’Oréal одночасно відкрила спеціалізований відділ, відповідальний за методи оцінки ефективності.
Відтоді наші дослідники невтомно працюють над розробкою більш ефективних засобів для догляду за шкірою, запроваджуючи нові технології й активні речовини з доведеною ефективністю шляхом досліджень in vitro й in vivo, інструментальних біофізичних методів та клінічних тестів у незалежних установах.

Будь-які наукові, медичні чи технічні галузі можуть удосконалюватися лише за наявності надійних і доцільних вимірювальних пристроїв, що дозволяють характеризувати та описувати початкову точку вибірки.  Такі інструменти є обов’язковими для дослідників та спеціалістів, оскільки вони допомагають оцінювати ефективність кожного етапу розробки. Експерти L’Oréal розробили й опублікували Атласи Шкіри з метою об’єктивного порівняння впливу розробленої продукції та різних засобів, використовуючи однакові критерії оцінки для кожного континенту незалежно від особи, що оцінює.

The Other Side Our Efficacy Image 1
ЗАПИТАННЯ
3

Чи впливають культурні відмінності на розробку формул?

Кожен регіон світу має власні культурні та кліматичні особливості. Саме тому й жінки з різними типами шкіри мають різні потреби. Наприклад, в Азії старіння шкіри зазвичай має вигляд гіперпігментації, а в Європі першою ознакою старіння є зморшки. Саме тому ми відкрили спеціалізовані лабораторії L’Oréal Paris в різних регіонах світу: Європі, Північній та Південній Америці, Японії, Китаї, Індії та Африці. Їхня основна мета — адаптувати й створювати продукцію, що буде ідеально відповідати потребам споживачів цих регіонів. І це просто чудово! Така взаємодія між нашими лабораторіями по всьому світі надихає нас на постійні інновації.

The Other Side Texture Image 1
ЗАПИТАННЯ
4

Які екологічні виклики впливають на створення продукції?

Створювати щось нове — це вже виклик. Іншими словами, це означає, що ми маємо створювати нові рішення для жінок, використовуючи останні наукові дані та знання про шкіру й інгредієнти. Та водночас ми також маємо поєднувати дотримання екологічних та соціальних цілей L’Oréal Group з ефективністю та якістю продукції. Ми завжди враховуємо впливи активних речовин та сировини, а також їхні джерела.

З метою оцінки загального екологічного сліду косметики L’Oréal розробила унікальний інноваційний інструмент оцінки SPOT (інструмент оптимізації продукції з урахуванням принципів сталого розвитку). Методологія SPOT є унікальною для галузі. Вона дозволила вперше кількісно визначити соціальні та екологічні показники всієї нашої продукції в усіх аспектах життєвого циклу продуктів.
SPOT є результатом співпраці різних команд L’Oréal (відділів сталого розвитку, пакування та досліджень), а також участі зовнішніх міжнародних експертів. У 2017 р. ця методологія була запроваджена в усіх брендах L’Oréal, а зараз є частиною процесу проєктування та запуску для усіх нових продуктів.Дізнатися більше можна за  посиланням
.